Brödet var supergott :)

Low carb brödet som jag köpte smakade jätte gott. Nu rostade jag det brödet och vet inte hur det smakar annars. Men jag var så sugen på rostat bröd så jag blev överlycklig. Nu vet jag ju inte hur onyttigt det här brödet är men jag bryr mig inte om det. Jag kollar på kolhydraterna 3,4 g  / skiva , så länge jag inte går upp i vikt så vill jag äta och njuta av det jag äter.

Dagens frukostbild

Jag hade bara bregott på smörgåsarna så att jag kunde känna vad det smakade. Två bröd räckte inte så jag åt 4 stycken 🙂 För idag hade jag frukost fest 🙂

Jag har ju inte ätit bröd på hela 2011 så jag tyckte att jag kunde äta några stycken. Får se vad dottern tycker om det när hon smakar. Vet ej om sonen och min man kommer att äta det här brödet eller om dem äter vanligt. Men det var ju inte helt lätt att hitta. Jag har letat skall ni veta. Men dem hade en facebook sida som jag gick med i och där läste jag alla kommentarer och inlägg. Det var så jag hittade var jag kunde köpa det i Göteborg. Jag slängde mig i bilen och tänkte att nu tänker jag kolla alla 3 butiker om dem inte har i den första. Men jag hade tur  Ica kvantum Munkebäckstorget hade.

http://www.facebook.com/CarbZone

http://www.carbzone.se/

One thought on “Brödet var supergott :)

  1. Vad roligt att det var gott!
    Jag har inte hittat det någonstans där jag bor; Kristianstad…
    Men jag hoppas jag ska hitta det snart.
    Har du känt dig mätt som vanligt efter brödfrukosten? Vad åt du mer än brödet till frukost?

Kommentera

