Ibland måste man ha mat snabbt

Igår blev jag verkligen VRÅL hungrig. Det blev en sväng in på McDonald’s. Jag köpte en Chicken McNuggets & Co. Jag ät några kyckling bitar med dipp och blev så mätt. Orkade inte ens äta upp salladen. Bra är, när man väljer en meny att man inte måste ta pommes frites. Några gånger har jag beställt cheesburgare och bara ätit köttet. Det jag vill säga med detta inlägg är att jag inte alltid är så stikt. Om det inte går så väljer jag det som är närmast. Jag väljer alltid bort bröd,pasta,pommes,ris mm.

4 thoughts on “Ibland måste man ha mat snabbt

  1. Var det GOTT undrar jag? Jag har köpt Mc-mat till barnen ngn gång men jag skulle nog inte kunna äta den själv.
    Igår på väg hem från en utflykt blev jag också hungrig och gick in på Hemköp och köpte en vitlöks ölkorv. Mums och mätt blev jag!
    Ja, precis som du säger, så måste man ta det som iallafall är hyfsat ok.
    Min ölkorv var löjligt god!

  2. Jag fuskade stort idag! En halv pizza vräkte jag i mig och resultatet blev att min mage är som en ballong. Det var gott under tiden jag åt det men SÅ inte värt det nu efteråt. Men ibland blir det sådär..!
    Nuggetsen borde inte vara så himla farliga.. Däremot om man tar currydippen så är det säkert en hel del socker i..
    Kram

    • Så blir det ibland, men det är bra att prova. För man märker efteråt att magen inte mår bra av sådan mat. Så man vill ju inte ha mera av det. Ha det bra kram Gottelisa

Kommentera

