Lite uppdatering om OCM metoden

Igår kväll gjorde jag min oljerengöring i ansiktet enligt beskrivningen. Kändes väldigt skönt, men familjen undrade ju vad jag höll på med när jag låg här på soffan med en balja varmt vatten,handduk och oljor. Måste ju testa några gånger innan man ser hur det funkar. Men idag gjorde jag en miss, glömde att jag inte skulle tvätta mig med tvål i ansiktet när jag stod i duschen. Så nu känns jag lite torr så jag får olja in mig i jojoba oljan. Mera om den här naturliga metoden får ni reda på senare. Man skall bara göra den en gång/ vecka.

Kommentera

