En bra start på dagen

Gottelisa tog en morgon promenad på 45 minuter. Jag gick upp för värsta backen i området där vi bor. Den är inte att leka med. Förr när jag gick upp för den så höll jag på att dö. Jag skojar inte, mitt hjärta värkte och jag kunde inte andas. Men nu kom jag upp, hade min mp3 på och märkte inte förrän jag var uppe vad det var för låt som var på.

Hon vill ha puls med Gyllene Tider

Jag lovar att jag hade puls fy vad mitt hjärta slog. Men efter ett tag så fick jag in en bra takt i mina steg och det kändes skönt. Det tog 45 minuter, jag vet inte riktigt hur långt det är. Skall köra där med bilen för att kolla. Men jag är världens slappis och var är 45 minuter av mitt liv? Jag måste komma igång att röra på mig.

Kom igen Gottelisa hihi

Efter promenaden tog jag mig ett dopp i våran pool, så himla gött 🙂

