Gratis träningsdagbok och matdagbok på nätet. Gottelisas resultat

http://www.dumbbell.se/

Vilket bra verktyg, nu kan jag se  statistik och tabeller över min utveckling.

Så här ser min vikt kurva ut start 2011-01-03

Det var matintaget igår som den visar här på bilden. Jag har haft svårt att räkna ut kolhydrats intaget har inte haft riktig koll men det har ju funkat ändå jag har ju gått ner i vikt. Men jag tycker att det är bra att se det så här. Vikt kurvan är kanon bra att se, trodde att det stannat upp nu men det går sakta neråt. Nu är det bara träningen kvar då i mitt nya liv. Igår blev det ju en promenad på 4 km, det kändes faktiskt skönt. Men det är så svårt att ta sig upp ur den här goa soffan som vi har. Vi får köpa en annan hihi 😉

Kommentera

