Byggare Bob tackar för tipsen

Byggare Bob tackar för tipsen, men han läste dem idag. Han blev så sockersugen så han gick och lade sig och sov. Men nu vet han vad han skall göra nästa gång,prova alla bra tips som ni mina läsare skrev om.

Tänkte själv på mitt sötsug som jag hade innan Lchf tiden. Hur är det nu då? Får tänka efter för att jag har inte samma sug längre. Klart jag är sugen ibland på något,men då har jag inte ätit tillräckligt med mat. Men det är bra att ha lite mörk 70%choklad och nötter hemma, det är ju alltid gott tycker Gottelisa.

Men heja dig bror, stå ut i några dagar. Snart är du avgiftad.

Kommentera

