Fördelar med att äta LCHF-kost

Ni som följt min viktresa här på bloggen vet att jag vägde 93 kilo och klädena inte passade längre. När storlek 48 började bli för litet då sa Gottelisa STOPP!

Min viktresa med LCHF-kost började 3 januari 2011 och nu 8 månader senare har det hänt mycket positiva resultat.

Allt det här har blivit till det bättre:

  • Inget sötsug
  • ca 15 kg lättare
  • 21 cm mindre mage
  • från storlek 48 till 42/44
  • Kläder sitter perfekt
  • Magen mår jättebra
  • Aldrig svullen eller trött efter maten
  • Ingen värk i ryggen
  • Slutat snarka
  • Sover lugnare
  • Får komplimanger nu för min kropp och att jag ser yngre ut nu.
  • Känner mig mera rörlig
  • Bättre ork
  • Gladare
  • Hela familjen är tillsammans ca 70 kg lättare och alla mår bra av den här kosten.

Ja, fördelarna är många som ni ser och nu så har jag kontroll. Det har jag aldrig haft förut. Följ Gottelisas väg till vågen här på amelia bloggen.

Kommentera

