Vågen har fått vila ett tag

I början av min viktresa så vägde jag mig varje dag. Jag skrev om min viktresa en gång i veckan. Sedan så hände det inte så mycket med vikten. Så jag bestämde mig att jag inte skulle väga mig så ofta. Jag har stått färre gånger på vågen nu och det känns skönt. Det är lite stressande  för att då njuter man inte av det man verkligen har gått ner. Så jag bestämde att jag skulle blogga om min viktresa en gång i månaden. Nu på måndag den 5/9 så är det vägningsdag igen. Då får ni veta hur det gått.

Från att ha vägt 93 kg 2011-01-03 till ca 78 kg i Augusti 2011 är ju jätte bra så det är inte kontigt att det inte går lika fort nu på viktfronten. Men man vill ju att det skall hända lite till. Men nu är vi vänner jag och vågen så det känns ju bra. Innan så ville jag bara kasta ut den och aldrig mera se den.

 

 

 

 

Kommentera

