Nu har jag blivit intervjuad och fotograferad för GT Expressen

Intervjuad och fotograferad för GT Expressen. Jag skall vara med i ett reportage om LCHF kost.

Snacka om spännande grejer hihi

Jag blev kontaktad  av en Frilansjournalist vid namn Elin Gunnarsson som ville intervjua mig. Hon har skrivit många bra artiklar om den här kosten. Man kan läsa på Annika Dahlqvist blogg http://blogg.passagen.se/dahlqvistannika/entry/expressen_s%C3%B6ndag_fet_mat_g%C3%B6rom att hon är en modig journalist

 

Iväg och köpte lite nya kläder för man vill ju vara fin när man skall skall vara med i en tidning. Det händer inte varje dag.

Tur att jag fick lite hjälp, för jag skulle ha något färgglatt på mig och jag har svårt att hitta sådana kläder. Jag sprang runt i olika affärer och till slut så hamna jag inne på Joy i Allum. Jag frågade expediten om hjälp och hon tog fram så snygga kläder som jag själv aldrig ens hade tittat på. Hon var superduktig, Tack 🙂

Alla kläder som hon tog fram var i storlek M, och dem passade mig. Känns så kul att köpa kläder igen.

Sedan var det snabbt att ringa min frisör på http://www.geniusscissors.com/ Tack Shady för att du tog emot mig så snabbt. Nu blev jag fin i håret igen.

Idag kom fotografen och fotade mig. Det är man ju inte van vid. Men han var supertrevlig och efter en stund kändes det inte så pirrigt.. Det går ju an att ta en bild men efter en stund så känns det inte så naturligt. Men han var väldigt proffsig och fick mig att slappna av.

Så nu är det bara till att vänta. det kommer med i en Söndags bilaga GT Expressen.

 

 

 

 

2 thoughts on “Nu har jag blivit intervjuad och fotograferad för GT Expressen

    • Så spännande det ska bli 🙂 Jag har sett dig i Media, kul att att du har dem på din blogg så man kan se dem. Men jag fick igång min viktnedgång efter den pressen haha snabba ryck att fixa allt. Men det var kul. Tack för kommentaren 🙂

Kommentarer inaktiverade.