Här ser ni en 16 kg lättare Gottelisa

Här ser ni en 16 kg lättare Gottelisa

15 thoughts on “Här ser ni en 16 kg lättare Gottelisa

  1. Jättebra jobbat! Jag har också gått ner en del med hjälp av LCHF, men nu har jag ledsnat.. 😦 Hur gör du för att inte tröttna på samma mat helatiden.. så less på bacon, kyckling och såser.. Tips tack!!

    • För att inte tröttna så läser jag massor av Lchf bloggar kollar kokböcker. Frågar andra vad skall du äta idag tex. Så ändrar jag bara det till LCHF.

      Men innan Lchf så kände jag så med ibland,det tror jag man gör. Hoppas att det snart går över kram Gottelisa

    • Smaaalis, jag tackar 🙂 Det trodde jag inte att någon skulle säga till mig början av det här året. Kram Gottelisa

  2. Jag har kommenterat en gång innan, men känner att jag måste lägga en kommentar till.
    Det är alltså helt otroligt vad som hänt med dig. Kolla din mage!! Vilken enorm skillnad.
    Du ser verkligen ut att må såååå bra.
    Jag längtar tills jag kan visa upp mina bilder.
    Har ju haft det vääääldigt kämpigt i över 1 månad nu eftersom mitt blodsocker (är typ 2 diabetiker som tar insulin) slog baku efter 1½ månad med lchft och jag fick skyhöga värden. Var tvungen att öka lite på insulinet och äta lite fler kolhydrater. Detta ledde till att bs sjönk igen men också att jag la på mig 2½ kg…
    NU har jag fått rätt på bs och ligger runt 5-7/8. Igår märkte jag att vikten börjat sjunk igen efter att jag minskat lite till på insulinet.
    Detta blev ju ett steg bak, men nu ska det bli bra och jag ska titta framåt och hoppas jag kan visa lika fina resultat som du gjort. Ska bli spännande att se till jul om det hänt ngt med mig, min vikt och mitt välmående.

    • Tack snälla Åsa för din fina kommentar 🙂

      Beklagar ditt sockervärde hoppas att det kommer att funka för dig. Det har det ju gjort för många som har diabetes 2. Som min pappa som jag har berättat om här på bloggen. Men felet med honom är att han har fettskräck. Hoppas att du får den vikten som du önskar och att det blir bättre med sockret. Många kramar från Gottelisa

  3. Skriv din kommentar här!
    Heja dig!
    Helt fantastiskt jobbat !
    Blit inspirerad! Vet inte om jag klarar mig utan frukt bara! Jag har börjat röra på mig men måste oxå se över intaget av socker! Älskar godsaker vilket syns runt magen!
    Du e fantastisk o du lyser! Heja Heja
    Kramar Camilla

    • Tack Camilla! Jag trodde att jag också skulle sakna frukt men det konstiga är att allt sötsug försvinner. Man känner verkligen hur allt sött smakar och det är tillslut inte gott. Det trodde jag aldrig, att det skulle hända mig.Men det är så skönt och jag har fått en helt ny livskvalitet som jag trodde inte fanns.

Kommentarer inaktiverade.