Blir så glad av att läsa det här

Lycka är när man hittar ett bra sätt att gå ner i vikt och kan leva sitt liv efter det sedan. Läste precis på Moniques blogg om en tjej på 19 år som har gått ner från 106 kg till 62 kg på ett år med LCHF kost. Här kan ni läsa mera om det. Jag blir så glad 🙂 För det är inte kul att vara överviktig och absolut inte när man är tonåring. Det värsta är när man inte vet hur man skall ta sig ur det.

Men nu är jag och min familj tillsammans 70 kg lättare. Resan dit var enkel och vi saknar inte dem kilona alls.

 

 

One thought on “Blir så glad av att läsa det här

  1. Jag älskar sådana solskenshistorier! Just nu står jag tyvärr still men jag försöker få igång viktminskningen med träning. Och under tiden äter jag gott och mår bra! 🙂
    Kram

Kommentarer inaktiverade.