Till er som väntar på att Gottelisa ska vara med i tidningen

Ni som kollar efter mig i Expressens söndagsbilaga. Nu har jag via mail fått reda på, att det kanske inte kommer förrän efter nyår.

Till er som inte vet, så blev jag intervjuad av en frilans journalist vid namn Elin Gunnarsson.  Även fotograferad i min nyköpta, färgglada klänning. Det var i september och reportaget handlade om LCHF.

Så ni som väntar, journalisten kommer att meddela mig så fort hon vet. Men ser ni en färgglad höna i den tidningen så kan det vara jag 😉

Vilken bra tidning förresten, står mycket bra i den. Man får väldigt mycket för pengarna.  Elin Gunnarsson har skrivit väldigt bra artiklar om LCHF

Så blev fett farligt och nyttigt igen hennes blogg har ni här. Sök även på hennes namn på så kan ni läsa många bra artiklar om LCHF. Jag brukar även  läsa Expressen -Hälsa den har ni här sök  LCHF på den sidan , så har ni många bra artiklar om den här kosten.

 

Ha en skön helg alla läsare kramar från Gottelisa.

 

 

 

2 thoughts on “Till er som väntar på att Gottelisa ska vara med i tidningen

  1. Skriv din kommentar här!
    Hej, hej! Vad kul! Jag har också blivit intervjuad av henne, och också i september och också blivit fotograferad. 🙂 Också om LCHF! Då kanske vi hamnar i samma intervju…

    Bra blogg, förresten!
    Kram
    Lana

    • Tack sÃ¥ mycket 🙂
      Jobbigt att vänta bara på att det skall komma med. Vad kul att du också blev intervjuad. Det är en kul grej,det är inte var dag som det händer. Jag tror att hon intervjuade 7 kvinnor om LCHF i det jag skulle vara med i. Men jag är inte riktigt säker. Ha det bra och tack för din kommentar. Jag skall kika in på din blogg. Kramar får Gottelisa

Kommentarer inaktiverade.