Byggare Bob Nytt

Till er som undrar hur det går för min bror ”Byggare Bob” Nu den här veckan har han haft en rejäl dipp. Han har jobbat oregelbundna tider, och runt hela staden, så han har inte kunnat planera maten.

Men när han var här och hälsade på, så passade jag på att ta ett litet magmått. Innan LCHF tiden så mätte magen 111 cm. Nu är den 105 cm. Så fast det inte händer något på vågen så händer det något med fettet.  Åter igen kände jag mig som Anna Skipper 😉 Jag är ju brossans viktcoach och vi skall tillsammans få det att fungera.

När det gäller viktminskning så måste man ändra sin livsstil. Så det är viktigt att man kan leva efter det som fungerar för än själv.

Nu cyklar BB mellan jobben i stan, rör på sig mycket. Men BB vi hejar på dig. Ge inte upp, snart kommer belöningen. Snart är det 10 kg som du har gått ner. Av att äta dig mätt på helt nytt sätt.

Kommentera

