Lchf vågen

Det är många som började äta LCHF bland mina bekanta efter mig. Jag är ju väldigt övertygad själv, när det gäller den här kosten och resultat såg man ju väldigt snabbt. Så det är bra att man kan sprida det här. Önskade bara att jag hade vetat om det innan min övervikt började. Efter min första graviditet visste jag inte hur jag skulle gå ner i vikt igen. Då  började jag med viktväktarna. Det har jag gjort efter båda mina barn. Det funkade att gå ner i vikt, men jag kunde inte leva efter det. Mitt sockersug försvann inte. och det har gjort att alla i min familj blev överviktiga. När vi åt lågfett produkter och nyckelhålsmärkta varor,då var vi alltid hungriga och sugna.

Men nu vet jag, och nu skall även min stora syster börja med LCHF. Efter nyår hade hon tänkt. Jag sa som förslag att den 3 januari är ett bra datum, för det har funkat för mig. Jag skall fråga henne om jag får blogga om hennes viktresa. Det är kul tycker jag. Som när jag bloggade om min bror Byggare Bob. Hans resa finns här på min blogg. Han kämpar på ska ni veta, ni som har följt honom.

Helt värt att prova ni som vill ändra era livsstil. För det måste man göra, annars är man snabbt uppe dem kilona som man lyckats gå ner.

Ha en trevlig fredag kramar från Gottelisa

 

 

 

 

2 thoughts on “Lchf vågen

  1. vad roligt att din syster oxå ska börja med lchf ! en fråga ser du har links med andra bloggsidor hur får man det fattar inte det har försökt hitta något ? får hoppas man överleva första helgen utan socker visste är man sugen på något nu men kommer ej ta något kram Terese

Kommentera

