Sista vägningen för i år- Före och efterbild

Ställde mig på vågen nu för första gången efter jul. Vågen visade 79,9 kg upp några kilo. Men jag deppar inte över det. Det är bara att ta nya friska tag. Som tur är så har jag måttbandet och gå efter, där syns det inte att jag har gått upp något. Enorm  skillnad från förra nyår, när jag stod och nästan grinade för jag inte kom i mina finkläder. Nu är dem kläderna för stora. Så jag tycker inte jag har något att deppa för. Över 20 cm över magen är himla skönt att ha blivit av med. Här är en före och efterbild

  Bilden till vänster är tagen sommaren 2010 den till höger idag.

 

Imorgon är det nytt år och nya tag. Gott Nytt År önskar Gottelisa

 

 

 

4 thoughts on “Sista vägningen för i år- Före och efterbild

  1. Gott Nytt år! Härligt med före/efter bilder! Jag hoppas att även jag kan lägga upp en ”efter” bild nästa nyår. Nu när jag snart ätit LCHF I tre år!

    • Det är så bra med bilder, lätt att bara stirra sig blind på vågen. Gott Nytt år kramar från Gottelsia

Kommentarer inaktiverade.