Matdagbok dag 4

Dag 4 

Frukost: Kaffe med vispgrädde. Ekologisk naturell yoghurt (med hög fetthalt ) med kanel. 1 tomat och en lite ost

Lunch: Baconomelett med stekt korv med hög kötthalt

Middag: Kassler med stekta champinjoner/purjolök. Gräddkokt brysselkål.

 

 

Övrigt: En smoothie

Träning: ca 30 min med Jillian Michaels dvd, 30 Day Shred (dag 9 på träningen.)

Vikt: 78,3 kg (start 93 kg)

Tankar:  Minus på vågen igen, skönt det går sakta neråt. Start vikten var förra året 93 kg för er som är nya här på min blogg. Sedan blev det lite upp från oktober. Då hade jag gått ner till 76,9 gick upp 3 kg efter det. Men nu vänder jag kurvan igen. Jag vet ju vad som var orsaken. det är bra nu med matdagbok då stoppar jag inget annat i munnen. Vill verkligen gå ner dem sista kilona.

Träningen idag gick bra, tog det lugnare med knäböj och hoppandet. Hade lite ont igår men idag känns det bättre. Det var längesedan jag tränade något så det är inte så konstigt att kroppen reagerar.

2 thoughts on “Matdagbok dag 4

    • Tack så mycket Marie 🙂 Jag kämpar på, vad kul att du har varit inne här på min blogg. Hälsa familjen kram Tanja

Kommentera

