reklamen på min blogg

Vad är det för reklam på min bloggsida?  Finns det nu tabletter som blockerar kolhydraterna. Det finns bara en väg och det är att välja så naturlig kost som man bara kan. Då försvinner suget på allt det som inte är nyttigt för oss. Tänk att bara att ta bort bröd i kosten kan göra att man känner sig mätt och slipper suget. Det ser jag på en familjemedlem, inget spring i kylskåpet eller i köksskåpen. Mitt sug försvann när jag började äta LCHF. Det är bara att ta bort pasta,ris,potatis,bröd,socker och mjöl. Ät kött,kolhydrater från grönsaker och bra fetter så har du löst problemet med övervikt och sötsug.

Så här står det på reklamen:http://www.bmismart.se/sv/Produkterna/Glucosanol/

Glucosanol™ blockerar upptaget av kolhydraterna i kosten, därför passar Glucosanol™ dig som:

  • Tycker om måltider med pasta, ris, potatis, bröd och har svårt att skära ner på det.
  • Har svårt att tacka nej till efterrätter som kakor, choklad och glass.
  • Är medveten om att intag av kolhydratsrik mat påverkar vikten eftersom jag har svårt att bränna energin
  • Vill minska kaloriintaget av kolhydrater utan att skära ner på mängde kolhydrater på tallriken.
    – Exempel på kolhydratsrik mat: Pastarätter, potatis, smörgåsar, ris, pizza…

One thought on “reklamen på min blogg

  1. Meeen guuud va smart!!

    Eller inte, jag får ont i magen o blir dålig nån dag om jag äter för mkt kolhydrater, men dessa tabletter kanske tar bort den känsla också;)

    Nä riktigt mat, så lite tillsatser som möjligt och en lite avstickare med magont ( ibland är det värt det kanske) det funkar bra för mej. stoppa i sej tabletter för att kunnna överäta kolisar…..hmm skulle inte tro det! undrar hur jag skulle må i magen om jag provade dessa, inte så bra.

    Ha en bra dag! Här är det jobba hemifråndag varvat med tvätt o städ, undrar i vilket hörn man ska börja. Kul med många val eller hur 🙂 Pest eller kolera 😀

Kommentarer inaktiverade.