Helt klart att man känner nya smaker

Sött är inte gott längre det har jag märkt när jag har provsmakat några få gånger. Det har varit mera att min hjärna ville ha och inte munnen. Men nu har något annat hänt, jag har inte gillat Turkisk Yoghurt men köpte det häromdagen för att jag skulle prova igen för att det är högre fetthalt än i den naturella yoghurten som jag brukar köpa. Plötsligt så händer det 🙂 det är ju jätte gott.

Tänk vad bra att man vågar prova igen och att smaklökarna ändrar sig.Innan mitt Lchf liv så åt jag helst inte osötade yoghurtar. Nu har jag i lite bär, vaniljpulver eller kanel och jag blir mätt och håller mig en stund på det.

 

2 thoughts on “Helt klart att man känner nya smaker

  1. Skriv din kommentar här!
    Då ska du prova den ryska yoghurten med fetthalt på 17% av märket Lindahls. Beroendeframkallande!! Ha det gott! /Linda

Kommentera

