Köpa kläder är roligt igen

Nu behöver jag inte köpa kläder för att dem är stora nog, nu kan jag köpa kläder för att jag tycker att dem är snygga. Jag köpte lite nya kläder, det är så kul att shoppa igen Min favorit butik har nu blivit JOY. Jag tycker att dem har bra service och fina kläder. Köpte även en Odd Molly jacka, jag hade inte hittat någon vinterjacka och sprang på den här jackan på Pondus. Det var 50% på allt i butiken så den fick jag till ett bra pris 🙂

 

       

Kjolen och tröjorna från JOY. Sist jag var på JOY så köpte jag Large på  två tröjor. Varför vet jag inte för dem är förstora. Jag blir bara så glad när något passar så jag tänker inte att ens prova mindre storlekar.Jag fattar inte riktigt att jag har Medium, men nu blev det medium på dem här som jag köpte. Dem sitter perfekt. Nedan bild på min nya Odd Molly jacka.( Bilden blev lite mörk. )

3 thoughts on “Köpa kläder är roligt igen

  1. Ja, visst är det superkul att handla kläder nu! Kan inte fatta att jag måste köpa small! Dessutom har affärerna där jag handlar (Sthlm) 50-70% nu efter jul.

    Faktum är att jag handlade så mycket nytt efter nyår att jag lovade min sambo att inte köpa ett enda klädesplagg till förrän till midsommar….vad han inte vet är att jag råkade handla en tuff top på Vero Moda häromdagen (70%). Nåja, min mamma är iallafall väldigt glad över mina förstora kläder. Tuffaste 70-åringen i stan!
    Chica kramar från en läsare.

  2. Ja det är när man ska köpa kläder som man känner sig som mest stolt över sin viktnedgång:))
    Jag köpte också en Odd Molly vinterjacka på rean ifjol. Älskar den!! Din var jättesnygg

Kommentera

