Men hur Hur fixar man nästa utmaning – att behålla den nya vikten?

Det är själva förändringen som är kärnan, det är den nya livsstilen du måste leva med. Gottelisa läser på Expressens Hälsa om viktmisnkning. Det står väldigt bra där läs mera här

 

 

 

Fick en fråga idag, hur länge kommer du att äta så som du gör?

Jag har själv bara tagit bort det jag kan leva utan. Jag skall leva så här resten av mitt liv är det tänkt. Jag ser inga problem med det, men hade jag nu tagit bort ännu mera kolhydrater i min kost som dem som äter No carb high fat. Det hade jag aldrig fixat, och jag hade inte kunnat leva så resten av mitt liv. Så Low Carb High Fat passar mig bättre.

Men jag undrar när man tar bort så mycket i kosten som man gör med no carb, vad händer då när man börjar äta ”normal” LCHF  igen?

Men det är så att normalt ser olika ut för alla. Normalt för mig är 3 mål med mat om dagen. Frukost,lunch och middag . Kött/fisk/kyckling till middag och lunch med massor av grönsaker och en god sås.

Det ska va gött o leva annars kan det kvitta………………

 

 

One thought on “Men hur Hur fixar man nästa utmaning – att behålla den nya vikten?

  1. Intressant de tsom du skriver! Allting i livet kan bli en livsstil och ni har fokuserat på en bra sak/kram

Kommentarer inaktiverade.