Kvällsöppet

Såg ni debatten om Lchf? Synd att dem inte är mera pålästa om den här kosten. Dem lyssnar ju inte ens på vad det är vi äter. Jag säger bara ORKA !

Mycket ” Tjôt ”  på ren Göteborska 🙂

One thought on “Kvällsöppet

  1. Nä, man blir så otroligt trött på den här pajkastningen. Men det är lika med alla ‘förståsigpåare’ i omgivningen som så tvärsäkert uttalar sig hur farligt det är.

    De har inte ens en jä*la susning om vad det är man äter. Jag äter så mycket mer (bättre) grönsaker idag än vad jag gjorde innan LCHF. Då avskydde jag allt vad kål heter, idag ingår det så gott som i alla måltider.

    Jag äter mycket, mycket mindre! Och det ska också folk kommentera, hur lite man äter. ”Det där kan du ju inte bli mätt på!” Jo, tänk för att jag kan det. Och jag är inte sugen på frukt eller fika kl 15 som de andra…. Och då är man ”duktig” som avstår allt sött…. Suck!

    ORKA!

Kommentera

