Min dotter -32 kg

Min dotter har gått ner -32 kg sedan våran start ( januari 2011) med LCHF . Igår var hon och köpte en balklänning till hennes studentbal. Det var två rörda föräldrar som var mäkta stolta över sin dotter. Inte bara för att hon tar studenten. Utan för att hon är otroligt målmedveten .Hon känner själv att hon har fått extra kraft från en bra kost, att hon orkar mycket mera.

 

Hon är så otroligt vacker, inte bara för att hon har gått ner i vikt. Inte bara för att hon hade en fin klänning. Hon är den finaste dottern som finns. Jag älskar dig för den du är, min fina.

En stolt mamma och pappa

 

6 thoughts on “Min dotter -32 kg

  1. Vad ska jag säga?
    Grattis till din otroligt duktiga dotter, till både student och viktnedgång.
    Kan nästan känna glädjen som en klump i halsen när jag läser.
    Har en dotter som också ska ha balklänning, den är beställd men har inte kommit ännu.
    Det ska bli en fin och minnesvärd stund när hon provar den.
    Grattis än en gång! 🙂
    Kram Lotta

  2. Vilken härlig kärleksförklaring!
    Duktig dotter du har och hoppas att hon har det riktigt trevligt på balen!
    Fin bild du har hittat!

  3. Måste vara helt underbart för din dotter att ha genomföra detta.
    Måste vara underbart för henne att få en SMAL och välmående student. Sådant betyder ju mycket i den åldern.
    Jag blir nästan rörd till tårar!!
    Kram!

Kommentarer inaktiverade.