På banan igen

Dagens vikt var mer okej. Idag vägde jag 78,7. Det krävs inte mycket för att jag skall gå ner dit. Men lite förändringar har jag gjort.

  • Ingen Turkisk Yoghurt
  • Inga bär
  • Lite mindre portioner

Det är nog därför som jag inte gått ner mer i vikt. Den har ju stannat på 78 kg för att jag tycker om mat. Jag äter nog alldeles för stora portioner och väldigt mycket bär med yoghurt. Bär med Turkisk är min favorit frukost. Men nu den här veckan har jag ätit äggröra med lite grädde i, varje morgon.

Små förändringar det finns mera om jag skulle få vilja. Då kan jag dra ner på grädden till kaffet. Det dricker jag flera gånger om dagen. Minst 3-5 gånger, det är mums. Sedan har jag inte provat Kokosfett, det är nästa steg.

Den här veckan har jag promenerat mycket. Det är skönt i vårvädret. Ha en underbar dag alla läsare.

 

Kommentera

