Gottelisa ska vara med i LCHF- Bilagan / Expressen

Gottelisa skall vara med i Media igen. För andra gången ska jag vara med i en tidning. Så håll utkik efter mig. När Expressens LCHF-Bilaga kommer. Vet inte riktigt när, men jag lägger upp det här på bloggen så fort jag vet.

Ni som missade Expressens söndags bilaga där jag var med. Kan kolla här

Här finns den på Expressen/Hälsa http://www.expressen.se/halsa/tanja-jag-kanner-mig-fast-i-kroppen/

Så här såg den första tidningen ut.

 

10 thoughts on “Gottelisa ska vara med i LCHF- Bilagan / Expressen

  1. Hej! Jag tittar in då och då på din blogg och blir alltid så inspirerad! Tack för en bra blogg

    • Vad trevligt Lana 🙂 hoppas att den kommer ut snart.kram Gottelisa

  2. Vad kul! Vet du hur ofta det är tänkt Lchf-tidningen ska komma ut och när nästa kommer ut?
    Kram

    • Jag har inte en aning. Men jag tror att intresset är väldigt stort.jag lägger upp här på bloggen så fort jag vet.trevlig helg kram

Kommentarer inaktiverade.