Plötsligt så händer det

Jag och kläder, fy vad det är svårt. Var ute nu och shoppade lite nytt på JOY. Hittade ett par byxor och en fin blus som jag gick in och provade. Byxorna var i storlek 44 och var alldeles för stora. Hon som arbetade där hjälpte mig och kom med ett par byxor i storlek 42. Dem var lite för stora med,  jag lovar att tanken aldrig slog mig att jag skulle komma i ett par byxor i storlek 40.

Men jag är som en trisslott, PLÖTSLIGT SÅ HÄNDER DET 🙂

Gottelisa kommer i ett par byxor i storlek 40, fattar ingenting, jag förstår inte riktigt att jag har gått ner så mycket, tänk att jag hade storlek 48 på byxor.

När jag kommer hem så ser jag att blusen är för stor, det är inte första gången som jag kommer hem med för stora kläder. Tänker inte riktigt på att jag kan prova en storlek mindre eller två.

 

 

8 thoughts on “Plötsligt så händer det

  1. Du är såååååååååååååå duktig!!!! Underbart när det lossnar viktmässigt. Skönt att det visar sig också när man provar kläder.

    • Nu är kroppen i ketos,tänker inte äta bär o yoghurt nu på väldigt länge.tack för kommentaren Nette kram

  2. Heja dig! Duktig du är! Just bär och yoghurt ställer till för mig också! Så jag har slutat helt och hållet med mejeriprodukter…
    Ha en fin söndag!
    Kram
    //Lana

    • Jag älskar bär och yoghurt men ska försöka avstå ett tag till. Kan ju minska sedan till en gång i veckan, inte 5 -7 som jag åt innan.kram

Kommentera

