Ville inte bli utan en tidning

Så bra tidning som jag varmt rekommenderar till alla. Redan efter några sidor så var jag helt såld. Kul med en LCHF tidning. Nummer ett, av Mat och Hälsa köptes i affären, ville inte riskera att bli utan. Intresset har varit enormt enligt informationen på facebooksidan.

Grattis! säger  Gottelisa

En bra tidning  har jag nu framför mig, passar bra idag. Behöver lite nya tips och goda recept. Gillar att läsa om andras viktminskningar med LCHF. Som Josefin som är med i tidningen, hon är superduktig och inspirerar nog många att gå ner i vikt. Hennes blogg hittar ni här

Åse som är omslagstjejen känner nog många till. Hon har helt underbara recept och har massor av inspiration på hennes blogg som ni hittar här

Lchf fungerar verkligen det ser ni bara på mig 🙂 Det är en bra livsstil. Får snart uppdatera bilderna, nu när det börjar röra sig neråt på vågen igen.

 

 

6 thoughts on “Ville inte bli utan en tidning

  1. Jag var snabb att beställa prenumeration, väntar nu med spänning på första numret 🙂
    Har du nåt tips att ge mig, jag undrar om jag gör nåt fel, jag har kört LCHF ett bra tag nu men går inte ner som jag önskar. Jag äter frukost, lunch, middag, ibland mellanmål. Promenerar 5 km i stort sett varje dag, kör på gymmet (för nackens skull) 2 dagar i veckan. När jag går ner så är det 2 hg/vecka men vissa veckor går jag upp och då är det mellan 5-7 hg trots att jag inte hamnat i nåt sidospår.

  2. Hej vill bara säga att jag fann din blogg genom att söka just på LCHF bloggar. Jag tyckte mest om din blogg och det kanske beror på att du är i min egen ålder. Så nu läser jag idogt igenom den. Fyra veckor har jag hållit på nu. På midjan har det hänt något. Jag vägde mig bara i början men jag kanske ska ta fram måttbandet också ser jag nu när jag läser din blogg. Tack för en inspirerande viktresa.

    • Åh vad roligt att höra, jag blev jätteglad av din kommentar LiseLotte 🙂 Måttbandet är bäst, för det händer massor på kroppen som inte syns på vågen. Det får ta lite tid,
      för det är värt det 🙂
      Ha en skön helg kram Gottelisa

Kommentera

