Ekologisk vaniljpulver

Det här med att inte äta något sött när man har varit värsta gottegisen det är ganska lätt så länge jag inte äter något som brukar smaka sött. Jag kan inte äta LCHF bakverk, då tror min hjärna att det ska smaka på ett visst sätt och då blir jag besviken. Då kan det kvitta för mig, om det inte smakar som det brukar.

Samma nu när jag bytte smak på min ägglatte, jag tog kakao i den och då ville jag att det skulle smaka sött. Men min räddning kom jag på, är vaniljpulver. Den gör att mina smaklökar blir nöjda och jag blir nöjd.

 

7 thoughts on “Ekologisk vaniljpulver

  1. Visst är det bra .. kostar lite men är väldigt drygt tycker jag!

    Ha en skön fredag!
    =)

  2. Skriv din kommentar här!Den här bloggen är helt suverän, känner så himla väl igen mig i det du skriver, är LCHF:are sen 1,5 år och mig vikt har stått still i 1 år nu. Tack vare att jag hämtade inspiration från din blogg så har det nu börjat röra sig igen 🙂 Tack!

    • Anna- Lena jag blev jätteglad av din fina kommentar. Så roligt att höra att jag inspirerar andra med mitt LCHF-liv. Ha fin helg kram

  3. Vaniljpulver är jättegott! Man kan använda till så mycket! 🙂
    Ha en fin dag!
    Kram
    //Lana

Kommentarer inaktiverade.