Min bror åt LCHF

Ni som följt min blogg vet att min bror Byggare Bob som fick sitt namn från en läsare eftersom han är byggnadsarbetare. Min arbetskamrat undrade hur det hade gått för honom och hans LCHF liv?

Byggare Bob hälsar alla läsare att det inte har gått bra, han har gått upp alla kilon igen och är deppig för det.

Byggare Bob, det är bara att ta nya tag. Nu vet du ju hur du ska göra och du gick ner 8 kg på 12 veckor.att det fungerade väldigt bra för dig. Snart är det sommar och det är bara att bita ihop och inte låta sockersuget ta över.

NI som vill läsa om Byggare Bobs resa kan läsa här 

Någon som har lite tips till Byggare Bob hur han ska bli motiverad igen? Är det någon annan som har problem med att ta med mat till jobbet?

Fick in väldigt bra tips sist till Byggare Bob, det underlättade för honom. Han kan inte alltid värma maten på jobbet.

 

 

4 thoughts on “Min bror åt LCHF

  1. Jag körde helt kolhydratsfritt under två månader för två årsedan. Hållt vikten sen dess. Går upp något kilo ibland när jag ätit extra mycket gott men jättelätt gå ner igen.

    • Det är perfekt när man hittar sitt egna sätt. När man vet vad det är man går upp av. Ha det bra kram

  2. Skriv din kommentar här!
    Hej jag har hållit på i 5 veckor har bara gått ner ett kilo men har blivit smalare runt höfterna men varför går jag inte ner mer i vikt.

Kommentera

