Nu börjar alla kläder bli förstora

Det är kul när vikten rasar, 17 kg är underbart att ha blivit av med. Men så dyrt det blir. Köpte att par nya jeansbyxor  för någon månad sedan. Dem kostade ca 900 kr, så jag har inte haft dem på jobbet för jag tyckte att dem var lite ”fin” jeans som jag kunde ha på fritiden. Men nu är dem för stora.

Mitt mål var ju att komma i storlek 42-44, jag har köpt en helt ny garderob. Kläderna som jag inte kom i på nyårsafton 2010 ligger i en säck. Sen hade jag mina kläder som jag inte hade kommit i innan,nu ligger dem i en säck.Så 2 säckar kläder är borta från min garderob.

Men att mina nyinköpta kläder skulle bli förstora trodde jag aldrig.Jag ligger nu på 75-76 kg, jag känner mig nöjd med LCHF livet. Tänk att gått från 93 kg från storlek 48 till det som är idag.

Får uppdatera den här bilden lite,nu har jag ätit LCHF i 17 månader och gått ner -17 kg.

 

 

 

13 thoughts on “Nu börjar alla kläder bli förstora

  1. Du har varit och är så himla duktig!
    Jag hamnar i svackor hela tiden som är svåra att ta sig ur. Tur det finns bloggar som dina som gör att man får lite inspiration igen när den tryter så man orkar kravla sig upp till ytan igen. 🙂

    • Tack Catta 🙂 Klart alla hamnar i svackor, men det är bara att försöka att hitta vad det är som gör att man hamnar där. Jag själv vet vad det är som gör att jag överäter och att jag har ett sovande sockermonster i mig. Som godis nu är det frukt,mörk choklad och nötter som jag mumsar på. Inte ofta kanske bara 1-2 gånger i månaden. Det fungerar bra för mig, det är jätte skönt. Tack för kommentaren kram

  2. Grattis till -17 kg!! Håller med om att det är dyrt att gå ner i vikt dock 😉 Köpte själv ett par jeans för 900 i mars och nu är de för stora…

  3. Underbar sak att lägga pengar på ändå! Du får ta och sälja kläderna på blocket/tradera eller så så att du kan använda det du får in till nya kläder. Shit vad du är duktig!
    Du är en riktig inspirationskälla!!
    Jag kom ju ner till mitt första mål, sen har det stått still på grammet.
    Försöker att höja fettintaget igen för jag märker att jag omedvetet drar ner på det.
    Så får vi väl se om det börjar rör på sig här också. 🙂
    Kram!

Kommentera

