Dagens shopping på rean på Joy

Fick ett mail igår kväll att det var rea på Joy, så det blev err besök där idag. Där har jag hittat kläder flera gånger nu, som fastnar för min smak. Jag hade aldrig satt min fot där innan, handlade nästan bara på Kappahl och Lindex för att dem hade stora storlekar. Nu är utbudet så mycket större och roligare.

Jag har köpt så många nya klänningar nu och vill gärna ha fina koftor till. Förr kunde jag aldrig ha några tjockare tröjor för jag var alltid så varm. Men nu när det värmande fettet är borta på min kropp så fryser jag jätte ofta. Så dagens fynd blev en färgglad kofta i storlek M för 299 kr. priset innan rean var 599 kr.

pic.twitter.com/6vnn5u8U

2 thoughts on “Dagens shopping på rean på Joy

  1. Vilken snygg kofta! Längtar efter att ha kommit så långt med vikten som du har gjort. Att handla kläder är redan nu så mycket roligare så jag kan ju bara tänka mig hur kul du har det!
    😀

Kommentera

