Lite mera minus på vågen

Tänker väga mig varje dag den här veckan för att se vad som händer med min kropp. Mycket vätska  är det som kroppen har samlat, det märkte jag igår när jag fick springa ofta på toaletten. jag var ovanligt törstig igår med och drack mycket vatten. Lite svullna fötter har jag fortfarande, det ser jag när jag har haft mina sandaler på mig Jag hade köpt mig ett par shorts precis innan vi åkte till Spanien och när jag skulle ta på mig dem så satt dem som korvskinn runt magen., så jäkla tråkigt. Jag måste komma i form snabbt här nu för så här uppsvullen vill jag inte vara .Men det går neråt igen på vågen, det är jag glad för.

Dag 1 -1,6 kg

Dag 2 -0,6 kg

Dag 3 +0,1 kg

Dag 4 – 0,6 kgTotal viktminskning den här veckan -2,8 kg på 4 dagar.

  I morse när jag skulle ställa mig på vågen så sa jag tyst för mig själv, snälla våg gör mig glad och vet ni, det gjorde den 🙂

 

4 thoughts on “Lite mera minus på vågen

  1. Jättebra gjort! Heja dej! 🙂
    Äntligen har min våg börjat röra sej neråt oxå! Men det har tagit mej tid lära mej äta lchf! Har bara gått ner 2,1 klo på nästan 3 veckor men då måste vi räkna in 3 kalas i dom 3 veckorna oxå 🙂

  2. Märker att du är taggad till tusen! Hoppas det går bra att smälta bort semesterkilona. Tråkigt att man ska lägga på sig så pass mycket ‘bara’ för att man vill njuta lite…. Denna semester är den första sommarsemester som jag inte gått upp i vikt alls. Jag har verkligen tänkt på portionsstorlekar, vin, nötter, bär, grädde etc så det inte blir för mycket kh. Sen har jag flyttat ett helt hus med allt vad det innebär så jag har fått rejält med motion… 🙂

    Håller tummarna för dig att du lyckas, vilket jag vet att du kommer att göra!

Kommentarer inaktiverade.