Nästan 4 kg på 5 dagar med LCHF

Där försvann ännu ett kilo, total viktminskning den här veckan -3,8 kg på 5 dagar

Dag 1 -1,6 kg

Dag 2 -0,6 kg

Dag 3 +0,1 kg

Dag 4 – 0,6 kg 

Dag 5 – 1,0 kg

Igår till frukost åt jag 2 mosade ägg i smör, 2 koppar kaffe med vispgrädde. Seltin fick jag tips på att börja äta när jag började med LCHF, väldigt bra så man får en bra balans i kroppen med salter och mineraler.

Lunch: Kycklingsallad med creame fraicheröra 

Middag: Tacostallrik med cream fraicheröra 

Övrigt: Här tog suget över igen, jag hade köpt jordgubbar som jag skulle smaksätta mitt vatten med. Men när jag provsmakade en jordgubbe så kunde jag inte låta bli att tänka på att det fanns färska goda jordgubbar här hemma. Så till slut tog suget över och jag vispade lite grädde till jordgubbarna och till det en kopp kaffe med en klick vispad grädde. Ljuvligt gott, trodde det var kört med viktminskningen, men det var tvärtom, ett kilo till försvann.

Mycket vätska har försvunnit, det märker jag på mina fingrar, Nu sitter min ring perfekt igen och fötterna ser lite bättre ut i mina sandaler.

 

Kommentera

