Lätt att bli av med semsterkilona med LCHF

Helt otroligt vad min kropp svarar bra på den här kosten, nu är det bara 2 kg kvar av 7 kg som jag har kvar att gå ner . Idag blev det ett minus till på vågen -0,5 kg, på en vecka har jag gått ner -5 kg

Dag 1 -1,6 kg

Dag 2 -0,6 kg

Dag 3 +0,1 kg

Dag 4 – 0,6 kg 

Dag 5 – 1,0 kg

Dag 6 – 0,9 kg

Dag 7 – 0,5 kg

Nu kommer jag inte att väga mig varje dag som jag har gjort den här veckan. Mitt nästa mål är att komma i mina shorts som jag köpte innan jag åkte till Spanien, får se hur lång tid det tar.. Men om det går i den här farten så är det helt otroligt jättebra 🙂

 

 

One thought on “Lätt att bli av med semsterkilona med LCHF

  1. Nu är semestern över och jag har läst ikapp mig på din blogg.
    Vad duktig du är som går ner det du gått upp i Spanien i en så rask takt!
    Det var väl kanske ändå värt att bara ha semester och bara vara i en vecka. Särskilt som du nu är så duktig som du är.
    Bra att jag fick läsa om dina erfarenheter här. Kommer att ta en resa inom det närmaste halvåret och nu kan jag vara beredd på att det antagligen kommer att ge ökade siffror på vågen.
    Ha det underbart och ”keep up the good work!”
    Kramar Lotta

Kommentera

