Så mycket bättre

Händer inget på vågfronten, vikten står stilla och det är bra att det inte går upp. Har fått lite bloggtorka, vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu när det inte rör sig på vågen.

Känner även att jag själv har lagt min tid på annat som jag alltid förr har skjutit upp. Jag var alltid så trött  och sa ofta att jag gör det sen. Men nu har jag förändrats, jag har fått  ny energi som jag verkligen passar på att använda. Jag får gjort så mycket bra saker och då blir jag så nöjd med mig själv. Jag är så mycket piggare nu när jag äter den här kosten och minus -19 kg gör ju allt så mycket lättare och bättre.

Livet går i raketfart och det fungerar bra med kosten så länge jag inte äter för fettsnålt, då kommer suget efter annat med en gång. Håller jag mig till mina tre mål mat om dagen så fungerar det kanonbra för mig.

Lite roligare nu när dottern har börjat att äta striktare LCHF så jag får lite ny inspiration av henne. Annars så blir det lätt att det inte blir så mycket nya rätter

Men så fort jag har något nytt att komma med så lovar jag att jag lägger ut det här på bloggen. Har lite att fixa med den här bloggen som kommer att ta tid. Men jag har försökt att fjäska med dottern om hon kan hjälpa sin mor att få den mera personlig, så jag hoppas på det.

Jag har bloggat nu snart i två år, så ibland känns det som jag bara upprepar mig. Har ni läsare förslag på vad jag ska skiva om?

Snälla skriv en kommentar om vad ni tycker om min blogg, vad tycker ni är intressant att läsa om här på Gottelisa bloggen?

 

 

 

Kommentera

