Ett halvt kilo kvar till minus -20 kg

Lite ofrivilligt har jag gått ner och i morse vägde jag 73,7 det är bara 0.5 kg till -20 kg Startvikt 93.3 kg

 I fredags åt jag räkor och drack vin och fick ont i magen och mådde lite illa, trodde det var vinet och gick och lade mig. På morgonen åt jag räkor och majonnäs till frukost och fick ont i magen med en gång. Sen satte det igång hela magen med kräkningar och annat som jag inte ville skriva om.

Vet inte om det var magsjuka eller dem jäkla räkorna för att min man fick också ont i magen när han åt dem.

Det positiva i detta är att det blev minus på vågen och Gottelisa börjar närma sig normalvikt enligt BMI, -3,3 kg kvar.

Det kommer inte att kännas helt fel att vara en normalviktig person som har gjort helt tvärtom vad som rekommenderas. Jag har aldrig mått bättre 🙂

http://www.bmitest.se/

Kommentera

