Såg ni programmet?

Jag säger ju att jag alltid får en tår i ögat när jag tittar på viktprogram, även nu när jag tittade på ”Aldrig mera fet”.

Vilken förändring säger jag bara, helt otroligt. Bra kämpat av henne. Jag säger bara att det där hade inte jag fixat.

Men jag hade behövt en personlig tränare som hade fått upp den här rumpan från soffan. Jag har inte så mycket ork efter jobb och andra vardagssysslor. Tiden räcker inte till tycker jag men jag vet att det är en undanflykt innerst inne.

Men jag rör på mig mycket mera nu när jag har gått ner i vikt. Man har mer ork och det är underbart.

Man blir inte bara smalare av viktminskning, det är så mycket mera. Man blir mycket, mycket gladare och man får en ny energi. LCHF är bra för att det håller sockersuget borta  och då är det lättare att leva med sin nya livsstil.

5 thoughts on “Såg ni programmet?

  1. Det var nästan som reklam för Xtravaganza, då det är där all vägning mm sker!
    Hon var jätteduktig och man kände knappt igen henne, men ändå..

    • Det jag har sett av dem som har druckit pulver, visst dem har gått ner i vikt. Men ingen av dem jag känner har lyckats att behålla sin nya vikt. Det som är bra med LCHF är att man inte är sugen på något annat mellan målen. Dem som är sockerberonde blir snabbt av med det. Så var det inte när jag gick med i viktväktarna för många årsedan. Jag gick ner i vikt men mitt sug fanns kvar hela tiden och tillslut var jag där igen med allt socker. Men jag älskar att se vilken skillnad det är på dem som har gått ner i vikt så därför kollar jag på nästan alla viktprogram. Ha en skön helg kram Gottelisa

  2. Såg nyss på Tv3Play. Imponerad av prestationen. Klart man går ner på soppor första tiden, men sen övergick hon ju till vanlig mat och fortsatte gå ner i vikt. Detta tillsammans med träningen. Själv äter jag LCHF sen ett halvår tillbaka, tränar 2-3 dgr i veckan och hoppas på en viktnedgång på totalt 25 kg (nu -8kg). Efter att ha sett detta blev jag lite mer motiverad!

Kommentera

