Hur kan naturlig mat vara farlig ?

Jag kan inte se det farliga med LCHF och om nu mättad fett är farligt hur kan margarin som innehåller kemikalier kunna vara bättre för oss ?

Hur kan fett plötsligt bli farligt för oss när det är den första födan som vi får ?

Såg ni programmet på tv 3 ? Om inte så kan ni se det här http://www.tv3play.se/play/289083/?autostart=true

Om nu familjer väljer att ge sina barn naturlig kost så är det inget fel i det. Så länge barnen växer och mår bra så är väl det jättebra.

Hade mina barn varit små så hade jag tänkt annorlunda idag. Men jag visste inte bättre, men nu vet jag. Vi äter LCHF i min familj men om dem vill ha något annat till maten så kokar jag ris, pasta eller potatis till. Men det är väldigt sällan dom vill ha det. 

 Har tänkt mycket på hur himla bra jag mår nu, inte bara för att jag har gått ner -20 kg utan att jag tänker annolunda. Jag har blivit mera positiv till livet, säger oftare ja och jag är mycket gladare. Alla i min familj mår mycket bättre nu. Alla ätar inte stirkt LCHF men väldigt lite annat. Socker mår vi inte bra av och för mycket kolhydrater blir vi tjocka av och magen mår så mycket bättre nu.

Jag blev deppig av socker och jag mådde inte bra av den kosten som jag åt innan. Nu har äntligen livet börjat.

Kommentera

