I Love Shopping

Det är inte billigt att gå ner i vikt men väldigt roligt när man äntligen kan handla kläder man gillar och inte som innan, det som passade.

Dom sista åren som överviktig ville jag inte ens gå in i ett provrum, fy vad det var jobbigt. Inget kul när inget passade. Men nu så tar jag igen dom åren 🙂

Nu är problemet att jag inte får plats med mera kläder och måste köpa en STOR garderob som jag kan ha som lite avlastning till min lilla walk in closet som jag har.

Allt har förändrats i mitt liv, som tex klädstil. Förr klädde jag mig nästan alltid i svart , men nu vill jag ha färg i mitt liv. Glada färger vill jag ha och det vill jag ha även i min heminredning.Nu ska allt det svarta och gråa bort.( Har mycket svart, grått och silver i mitt hem)

In med det nya och bort med det gamla är mitt nya motto. Har man gjort en livsstilsförändring så har man.

Kommentera

