Min matdagbok

Har skrivit matdabok som jag har här på bloggen länkar den här om ni är intresserade

https://gottelisa.wordpress.com/category/matdagbok/

Har inte kollat igenom den, vet att det är vissa bilder som är borta när jag bytt bloggportal 2 gånger. Men det kanske finns några tips till den som är intresserad.

Det var så roligt när jag kom till jobbet igår så var det en arbetskamrat som hade börjat med LCHF. Hon och hennes kille var väldigt taggade och det blev en hel del prat om LCHF. Jättekul tycker jag 🙂

Det var lite annat för två år sedan när jag började med den här kosten, då var det lite laddat när man pratade om LCHF. Nu är det mer accepterat, det är skönt för det kunde bli lite heta diskussioner ibland.

Kommentera

