Shopping

Vad jag shoppar 🙂 Trodde aldrig att jag skulle gilla det så mycket, att stå i ett provrum och alla kläder sitter som en smäck.

Bästa byxköpen har jag gjort på JC.bra service och snabbt går det. Förr fick jag alltid köpa mina byxor på Kappahl, jag  trivdes aldrig i dem jeansen. Köpte dem bara för att det var dem ända som passade mig.

Blir glad av att prova jeans, jag det är en ny känsla. En skön känsla när man går ut ur en affär med en påse i handen och allt äntligen passar. Min nya livsstil är härlig.

 

 

3 thoughts on “Shopping

  1. Tack för masa tips och trix !! Hamnade på din sida av en ren slump då jag slukar det mesta inom lchf sedan jag bestämde mig någon dag innan jul när vågen visa 30kg övervikt huha
    där började min hjärna förbereda mig på dagen ,, 1 jan som så många andra . eftersom jag läst och hört om så många och sett hur lchf faktist fungerar så var valet på lchf som livsstil lätt.
    dels så otroligt lätt att följa även om hjärnan funderar på vad <f,, man håller på me ,, med allt fett hahaha !! nu efter 9 dagar visar vågen redan på – 4,5 helt galet ,, vet jag kommer hamna i svackor men de e då man blir så glad av att hitta en blogg som din och liknande. man behöver mata sig me att se läsa ,se och höra att det funkar ,,,
    och alla dessa före och efterbilderna peppar ju massor 11

    lycka till nu me allt !!

    mvh ullis

Kommentera

