Sanningens ögonblick!

Gottelisas väg till vågen, är vad den här bloggen handlar om. Nu var det ett tag sedan jag skrev , tänkte nu är det dags igen. Det har hjälpt mig att blogga om min viktresa, så härligt med alla kommentarer som jag har fått. Det stöttar och värmer , det finns många som kämpar med både vikt och hälsa. Jag var otroligt nöjd med mig själv när vågen visade -20 kg. För första gången i mitt vuxna liv så var jag supernöjd. Jag gillade den kvinnan som jag såg i spegelbilden i provrummet, henne som jag avskydde innan. Det var det värsta jag visste att gå och köpa kläder som jag sedan bara älskade, köpa kläder som satt som en smäck. Efter semestern så var det svårare att komma igång med Lchf igen. Jag körde på efter semestern, tappade lätt semesterkilona , men sen hände något som gjorde att jag tappade det. Både tid, ork och vilja. Det är det som jag måste hitta igen, för den kvinnan som jag sist såg i provrummet på mellandagsrean den vill jag inte vara. Vad gör vi ? Nu kör vi !

4 thoughts on “Sanningens ögonblick!

Kommentera

