Fett på magen

Jag har en kvinna på mitt jobb som vikarierar där, hon har berättat flera gånger till mig om att hon inte är nöjd med sin mage. Hon är 48 år och är väldigt smal, väldigt snygg kropp för att vara 48 år enligt mig.
Men efter ett tag så berättade hon igen för mig hur missnöjd hon var, hon hade uppsökt en kirurg 2 gånger för hon ville operera bort fettet på magen.
– Nu skojar du? sa jag.
Men kvinnan tog på fullt allvar upp tröjan och visade vad hon var missnöjd med.

Jag hade aldrig berättat för henne att jag själv hade gjort en viktresa, så jag visade henne min blogg. Visade även henne mina före- efterbilder. Hur stor min mage hade varit och hur fettet försvann med Lchf.
Jag bad henne att prova kosten i någon månad och mäta sig, blir spännande att se om fettet på magen försvinner på henne.

Jag vet precis vad fettet på magen kommer ifrån på mig iallafall, det märkte jag snabbt nu när jag fuskade några månader 2013. Håller man sig till Lchf så är det , fett bra 🙂

Håller ni läsare med mig?

20140104-075633.jpg

