Gott te i höstmyset

Tycker det börjar mörkna ute nu och då är det gott att krypa upp i soffan med en kopp te.

Innan mitt Lchf liv så satt jag varje kväll med te eller varm nyponsoppa och doppade kardemummaskorpor. Inte konstigt att jag var sockerberoende och det var utan att veta om det.

Idag 3,5 år efter blir man förvånad att man ens kunde äta så mycket socker som jag gjorde. Jag visste inte hur mycket socker det var i allt jag åt. Jag visste inte ens vad kolhydrater var. Tur det är nya tider och att man lär sig något nytt varje dag.

20140818-194430-71070677.jpg

Kommentera

