Tur att Skipper var med

Igår så köpte min son en stor påse godis som han och hans tjej satt och smaskade på när vi tittade på kristallgalan på tv. Efter en stund frågade min man om han hade salta godisar.Då bad jag min son att inte ställa skålen på bordet för det läskar, men han ville ha sitt godis framme.
Efter en stund så tar min man godisskålen och ska stoppa en i munnen.

Men då sa Skipper Stopp!!!!! Du kommer ångra dig, du gillar ju inte ens godis.

Rätt eller fel att lägga sig i vad han äter. Men nu har vi ätit ganska strikt Lchf i 4 veckor. Han har gått ner -8 kg, det är en bit kvar till mål.

Jag blir kallad för Skipper ibland både hemma och på jobbet, men jag har fått många på rätt bana när det gäller viktminskning och jag tror att vi behöver lite hjälp ibland för att bryta gamla mönster.

Jag har fått många läsare från utlandet som kanske inte vet vem
Anna Skipper är, här är länken till hennes hemsida
http://www.annaskipper.se/

Saknar faktiskt det programmet Du är vad du äter

IMG_1894.JPG

IMG_1895.PNG

