En veckas All-inclusive = Några extrakilon

Nu var det dags igen att kämpa för att få på sig jeansen. En veckas semester med mycket gott fick vågen att ta ett skutt.

Men nu är jag hemma och viktresan fortsätter, den går upp och ner och just nu har det varit upp. Men har man semester så blir det lätt lite för mycket av det goda livet. Men socker och mjöl har jag aktat mig för, då hade nog vågen tagit ett hopp istället för ett skutt 😉

Men det var första gången som träningskläderna var med på min semesterresa, det blev några mil som vi gick gubben och jag.

IMG_2373.JPG

2 thoughts on “En veckas All-inclusive = Några extrakilon

  1. Ser så underbart ut. Har funderat på att åka till Fueventura på träningsresa, men har inte bestämt mig för det ännu. Ska man slappa eller träna under semestern – det är frågan. 😜 Kanske den inre latmasken vinner. 😃

    • Det är många som åker dit för att träna, men klart man behöver slappa också. Vi brukar ta en runda på morgonen sen kan man ligga och slappa vid poolen resten av dagen utan dåligt samvete. Det är en blåsig ö, skönt när man tränar ute.
      Ha det bra kram

Kommentera

