Slog mitt egna rekord idag

Dagens träning var powerwalk/Löpning i intervaller. Vi har väldigt bra uppförsbackar här jag bor så det är perfekt. Idag kändes det väldigt bra.,trots att det var första arbetsdagen efter 4 veckors semester.   

Den här sommaren var det första gången som vi tog med oss träningskläderna till Spanien. Vi brukar åka till Spanien varje sommar men aldrig tränat på sommarsemestern. Men det här året har varit ett väldigt bra träningsår för mig och gubben. Nästan varje dag på semestern har vi gått mellan 6-10 km, helt underbart.

Det har varit den svåraste biten för mig, att komma igång och röra på mig. Men nu är jag en bra bit påväg.

Här är 2 bilder från träningspassen från Calella i Spanien där det var över 30 grader.

   
 

2 thoughts on “Slog mitt egna rekord idag

  1. Otroligt roligt och läsa att Ni tränar ihop!! Det är inte viktigt m sträcka,tempo osv utan ATT man gör det! Heja DIG och största kramen!

    • Det är jättekul och jättejobbigt, men vill gärna bli hurtig 😜 Skönt att få upp konditionen framförallt , jobbigt när jag var överviktig och soffpotatis. Vill aldrig dit igen !
      Kram på dig med och tack för kommentaren 💗

Kommentera

