2 kg kvar till mitt mål

När jag hade gått ner -20 kg (2012)så var jag otroligt nöjd, men när jag börjar bli nöjd då är jag mer tillåtande med kosten. Då blir det lätt plus på vågen och det är ju inte lika kul. Under dem här åren har jag aldrig lyckats att komma ner dit igen. Men jag har kört på så att kläderna passar och vikten har varit ganska okej, men har inte riktigt haft motivationen att kunna hålla mig borta från det jag går upp i vikt av.

Men nu så har jag bara ynka – 2 kg till mål 😀

Den här gången har det gått lekande lätt, Suget på socker är obefintlig. Träningen har funkat bra och jag märker resultat.

Nu känns det lekande lätt med mitt Lchf- liv. Kommer givetvis att lägga ut en bild när målet är nått.

Min man har lyckats att gå ner -30 kg, så min resa har nog varit lättare när vi varit två. Han gick ju ner då vi startade med Lchf 2011 sen har det pendlat med vikten. Men nu är vi på banan igen och två piggeliner har vi blivit. 

Kommentera

