Vinst eller förlust med viktminskning

Har sett att många i min omgivning som har kämpat med viktnedgång , har lagt ner det nu när julen närmar sig. Det är för många frestelser som lockar. Det är många som tänker att efter nyår så börjar jag.

Det gjorde jag med efter nyårsafton 2011, det är det bästa valet som jag gjort. Nu känner jag inte att det är en förlust och sorg att skippa sockret och allt som jag gick upp i vikt av. Jag har ju förstått att min hjärna var kapad av sockermonstret.

Det är det bästa beslutet som jag tagit,en otrolig vinst för mig. Jag har fått en otrolig livskvalitet och otroligt bra kondition. Tänk att man kan känna sig yngre fast jag har blivit äldre, det ni 😃

Så ta beslutet och sen kör ni på det. Ta kontrollen av din kropp och låt inte sockret bestämma vilket liv du skall leva.

Kram Gottelisa

