Stoppa sockersuget

Nu under julen så hade jag bestämt att jag skulle äta allt som jag ville. Jag kan hålla det, men måste då vara noga med mina måltider så jag inte blir hungrig eller sugen. 

Nu finns det massa frestelser här hemma efter jul, men jag har även köpt sådant som är okej för mig att äta om jag blir sugen på något. Det är okej för mig att äta nötter, mörkchoklad, ost och salami.

Nu gäller det att snabbt komma in i bra matvanor igen, för jag har väldigt lätt för att överäta allt. 

  

Kommentera

