Nyponpulver rena hälsobomben

Har nu köpt nyponpulver som jag och min man kommer att utvärdera efter 1 månad . Får se om vi märker några hälsoeffekter med detta mirakelpulver.

En bekant som är över 60 år har blivit mycket smidigare i kroppen efter att ätit nyponpulver nu ett tag. Jag själv känner mig också stel i kroppen och tänker nu testa detta. Även min man som har haft ont i knät skall kolla om det kan hjälpa. När man läser om nyponpulver så är det ju värsta mirakelmedlet, värt att testa. 

Har bloggat om det förut men inte provat

https://gottelisa.wordpress.com/2014/01/28/nyponpulver-en-halsobomb/

 

Kommentera

